Nie wahaj się z nami skontaktować, aby uzyskać wsparcie w jakiejkolwiek formie. Możemy odpowiedzieć na wszelkie pytania, a także pomóc zarezerwować bardziej złożone lub specjalne przejazdy. Jesteśmy w stanie natychmiast Ci pomóc w języku angielskim, a także w innych językach europejskich i chińskim dostępnym przez e-mail.
Pomoc telefoniczna jest dostępna codziennie w godzinach 7-15: 00 UTC.
E-maile są odbierane w kolejności, w jakiej zostały otrzymane. Prosimy o podanie odpowiedzi w ciągu 24 godzin.
support@ferryscan.comAby uzyskać pomoc dotyczącą rezerwacji grupowych, napisz swoją prośbę na adres support@ferryscan.com. Oprócz FerryScan, jesteśmy tradycyjnym agentem sprzedaży z wieloma operatorami promowymi w regionie Morza Bałtyckiego i jesteśmy w stanie zorganizować większe i / lub niestandardowe rezerwacje, których nie można zrobić bezpośrednio na FerryScan