Warunki rezerwacji FerryScan

Ostatnia aktualizacja

Prosimy o zrozumienie, że jesteśmy związani warunkami określonymi przez każdego operatora promowego. W większości przypadków nie zapewniamy dodatkowej elastyczności ze strony operatorów promowych.

Anulowanie podróży

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
BEZ ZWROTÓW

Helsinki - Tallinn

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
7+ 10 90%
2+ 10 40%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Helsinki - Lubeka

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
30+ 10 90%
15+ 10 70%
2+ 10 45%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Wszystkie inne trasy

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
10+ 10 90%
5+ 10 70%
2+ 10 45%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
2+ 10 90%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Helsinki - Tallinn

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Wszystkie inne trasy

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Helsinki - Tallinn

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Wszystkie inne trasy

Dni przed podróżą Opłata minimalna (EUR) Kwota Refundacji
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Mniej niż 2 dni BEZ ZWROTÓW

Zmiana podróży

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
BEZ ZMIAN

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
2+ 10 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Helsinki - Lubeka

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
2+ 10 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Wszystkie inne trasy

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
10+ 10 EUR
2+ 20 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
2+ 10 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
2+ 10 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Dni przed podróżą Opłata za zmianę (EUR)
2+ 10 EUR
Mniej niż 2 dni BEZ ZMIAN

Działając w Twoim imieniu

W przypadku anulowania lub opóźnienia podróży wyrażasz zgodę na dokonanie w Twoim imieniu uzasadnionych zmian w rezerwacji. Dołożymy wszelkich starań, aby skontaktować się z Tobą przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian, ale nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie to zrobić. Jeśli nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, dokonamy zmian, które uznamy za niezbędne, aby zapewnić Ci możliwość odbycia zarezerwowanej podróży. Zmiany i anulacje dokonane w ostatniej chwili są dość czasochłonne i nie zawsze możemy czekać, aż klient odpowie przed podjęciem decyzji.

Przykład: Operator promowy odwołuje wypłynięcie w ostatniej chwili i oferuje przeniesienie Twojej rezerwacji na następny prom kilka godzin później. Jednakże nie mają oryginalnej kabiny, o którą prosiłeś. Prawdopodobnie zatwierdzimy transfer w Twoim imieniu i częściowo zwrócimy Ci pieniądze, jeśli dostępna będzie gorsza kabina.


Zasady płatności

Korzystamy z usług zewnętrznego dostawcy płatności, Stripe Inc., który współpracuje z dostawcami usług zlokalizowanymi głównie w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych Ameryki. Możesz przeczytać więcej o ich polityce prywatności i liście podwykonawców. Jeśli znajdujesz się w kraju UE lub EOG, Twoja płatność zostanie przetworzona przez Stripe Payments Europe, Ltd.

W przypadku zwrotu środków dokonamy zwrotu pieniędzy za pośrednictwem naszego dostawcy usług płatniczych na Twoją kartę kredytową/debetową, z której pierwotnie dokonałeś płatności. Należy pamiętać, że pełne przetworzenie zwrotu środków i powrót pieniędzy na konto bankowe może zająć 10 dni roboczych.


Szczegóły zakwaterowania

Notatka! Zdjęcia i opisy kabin mają wyłącznie charakter poglądowy. Dokładamy wszelkich starań, aby dane były jak najdokładniejsze, ale mogą wystąpić niespójności. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące konkretnej kabiny lub zakwaterowania, które rezerwujesz, skontaktuj się z nami przed dokonaniem rezerwacji.


Prawidłowe informacje w rezerwacji

Dokonując rezerwacji u nas, Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że w rezerwacji wprowadziłeś wszystkie prawidłowe informacje o pasażerach oraz że informacje te odpowiadają dokumentowi identyfikacyjnemu, takiemu jak dowód osobisty lub paszport, którego będziesz używać podczas podróży. Ponadto, niektóre z naszych podróży przekraczają granice międzynarodowe. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że masz ważny paszport, ważne i prawidłowe wizy oraz odpowiednią ważność paszportu dla wszystkich miejsc docelowych, do których podróżujesz. FerryScan nie będzie w żaden sposób odpowiedzialny za dodatkowe opłaty, stracony czas lub niedogodności, jakie możesz ponieść w związku z rezerwacją podróży, której nie możesz odbyć.


Rezerwacje niestandardowe i offline

Należy pamiętać, że rezerwacje można potwierdzić dopiero po otrzymaniu pełnej płatności i są one oferowane w zależności od dostępności. Jeżeli cena biletu uległa zmianie w momencie płatności, wystawimy stosownie kolejną fakturę. Aby mieć pewność, że zajmiesz miejsce na promie, prosimy o dokonanie płatności tak szybko, jak to możliwe.


Regulamin Operatora

Rezerwując bilety za pomocą FerryScan, wyrażasz zgodę i musisz przestrzegać warunków partnera-operatora promowego, który realizuje Twoją podróż. Warunki wszystkich operatorów, z którymi współpracujemy, znajdziesz poniżej:

Operator promu Regulamin Operatora
DFDS Seaways Kliknij tutaj
Eckerö Line Kliknij tutaj
Finnlines Kliknij tutaj
Stena Line Kliknij tutaj
Tallink Silja Kliknij tutaj
Viking Line Kliknij tutaj

Prawo rządowe

Wszelkie spory lub konflikty powstałe pomiędzy Tobą, „klientem” a „nami” (Port Zero Ventures LLC), których nie można rozwiązać w drodze umowy z nami, będą rozstrzygane przez sądy stanu Wisconsin w USA oraz przy użyciu tej witryny internetowej ( „FerryScan”) zgadzasz się, że sądy stanu Wisconsin będą właściwą jurysdykcją w przypadku wszelkich sporów lub konfliktów, które mogą wyniknąć.

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej